Besplatni DVD player jednostavan za korištenje za gledanje DVD-ova i 4K/1080p/SD video datoteka bez napora.

Besplatno preuzimanje

Sigurnost prijaveSigurno preuzimanje

Besplatno preuzimanje

Sigurnost prijaveSigurno preuzimanje

Pregled i analiza žudnje za krvlju za My Bloody Valentine 3D

Stvaranje filmova, posebice horora, postaje dostupnije i realističnije kako svijet postaje moderniji. Od protetike, zvučnih efekata, vizualnih efekata, kostima i rekvizita, filmski producenti mogu stvoriti dobro očekivani film svih vremena. Jedan od najvrjednijih alata koje imamo u našem modernom dobu je tehnologija 3D animacije. Početkom 21. stoljeća filmovi su nastajali u 3D animaciji, posebice horor filmovi. Jedan od poznatih filmova koji koristi 3D tehnologiju je My Bloody Valentine 3D. Ovaj je film odredio tempo za horor filmove koji koriste modernu tehnologiju u svojoj postprodukcijskoj montaži. U ovom Moja Bloody Valentine 3D recenzija, analizirat ćemo različite aspekte ovog filma i kako on utječe na modernu industriju zabave.

My Bloody Valentine 3D recenzija

1. dio: My Bloody Valentine 3D Uvod

My Bloody Valentine 3D je slasher-horor film koji je objavljen 2009. godine. Tada je nekoliko filmova napravljeno korištenjem 3D animacije, posebno za žanr horora. Patrick Lussier režirao je ovaj film. Zane Smith i Todd Farmer napisali su opći scenarij i priču. Premisa filma vrti se oko izmišljenog rudnika Hanninger u zajednici Harmony.

Priča počinje sa šest muškaraca koji rudare pod zemljom kada se dogodi eksplozija, zbog čega ostanu zarobljeni nekoliko metara ispod zemlje. Na nesreću je reagirala spasilačka ekipa. Međutim, dok su stigli do šest zarobljenih rudara, pet ih je već izgubilo život, a jedan je slučajno preživio. Ipak, zbog nedostatka kisika, preživjeli pada u komu i bez svijesti.

Istraga se provodi kako bi se procijenilo što se dogodilo ispod zemlje, a primijećeno je da je Harry Warden - jedini preživjeli - ubio svoje su-rudare kako bi preživio i sačuvao kisik. Nakon godinu dana, preživjeli se probudio iz kome i postao hodajući žetelac, ubijajući sve u svojim prostorijama. Prije nego što uspije proširiti svoju krvožednost i pobiti sve u gradu, šerif može ubiti Wardena i okončati njegov pokolj. Prošlo je desetljeće, a ljudi su zaboravili na incident. Međutim, ubijanje je daleko od kraja. Jedan incident u motelu, u kojem je poginulo nekoliko gostiju, prijavljen je u gradu Harmony. Na temelju snimljenog nadzornog videa, ubojica nosi rudarsku uniformu koja podsjeća na incident od prije deset godina. Ustaje li upravitelj "Rudar" iz mrtvih kako bi nastavio svoj ubilački pohod? Ili će ljudi iz Harmonije dekodirati misterij ovoga i živjeti slobodno?

2. dio: My Bloody Valentine 3D Cast

Naveli smo likove koji se pojavljuju u ovom filmu iz 2009. Možete provjeriti popis glumaca i glumica i njihovih likova.

◆ Jensen Ackles kao Tom Hanniger

◆ Chris Carnel kao Rudar

◆ Jaime King kao Sarah Mercer-Palmer

◆ Kerr Smith kao šerif Axel Palmer

◆ Betsy Rue kao Irene

◆ Megan Boone kao Megan

◆ Edi Gathegi kao zamjenik Martin

◆ Jeff Hochendoner kao William "Red" Kirkpatrick

◆ Bingo O'Malley kao policajac Hinch

◆ Richard John Walters kao Harry Warden / Rudar

◆ Tom Atkins kao šerif Jim Burke

◆ Kevin Tighe kao Ben Foley

◆ Karen Baum kao zamjenica Ferris

◆ Joy de la Paz kao Rosa

◆ Marc Macaulay kao Marc Riggs

◆ Selene Luna kao Selene

◆ Todd Farmer kao Frank, Kamiondžija

Svi glumci My Bloody Valentine

Dio 3: Detaljna recenzija My Bloody Valentine 3D

"My Bloody Valentine 3D" dio je horor žanra koji je slasher i vrti se oko filmskih likova koji moraju preživjeti među neizbježnim ubojicama. Ovaj je film bio remake istoimenog slasher filma iz 1981. Slasher filmovi popularizirani su 1980-ih i ranih 2000-ih za žanr horor filmova. Ovaj specifični film vrti se oko priče o glavnoj ženskoj osobi koja treba otkriti tko stoji iza ubojstava u gradu Harmony.

Sniman je u jugozapadnoj Pennsylvaniji, što odgovara radnji filma - Stjenovito i planinsko područje. Ovaj film je u potpunosti snimljen u 4K rezoluciji. Tim za postprodukciju montirao je filmove u 3D tehnologiji, omogućujući gledateljima da dožive realistične scene unutar svojih 3D naočala. Uz pomoć digitalne kino kamere SI-2K tvrtke Silicon Imaging i Red One tvrtke Red Digital Cinema Camera Company, tim za postprodukciju uspio je unijeti VFX i 3D animaciju na svaku krvavu scenu i broj ubojstava. Nakon nekoliko mjeseci od prvog prikazivanja u kinima, Lionsgate Home Entertainment je distribuirao Blu-ray 3D verziju ovog filma. Za potrošače je potreban HDTV koji podržava 3D kako bi gledali film/film u udobnosti svojih domova. Za uživanje u filmu također im je potreban 3D player i 3D naočale.

No, za one koji u kući nemaju ovaj tip playera i tehnologije, tvrtka je objavila 2D verziju filma. Štoviše, svi dodatni materijali uključeni su u 2D CD verziju.

Premisa My Bloody Valentine

Dio 4: Prijem publike

Film je objavljen tijekom 4 dana vikenda u Sjedinjenim Državama. Film je zaradio i akumulirao prodaju od $24.1 milijuna u prvom izdanju, svrstavši se na 3. mjesto na popisu filmova objavljenih tog dugog vikenda. Ipak, film je zaradio oko $51 milijuna u SAD-u i Kanadi. Također je dobio priznanje na svjetskom tržištu, koje je prikupilo oko $49 milijuna u prodaji ulaznica.

Film je dobio mješoviti prema pozitivnom pristupu kritičara, koji su hvalili i hvalili izvedbu glumaca i glumica te njegovu produkciju. Međutim, neki su kritičari smatrali da je zaplet previše generičan i predvidljiv za slasher film. Rotten Tomatoes - poznata web stranica za prikupljanje recenzija - izvijestila je da je 61% kritičara koji su analizirali film dalo pozitivne kritike. Preostali postotak daje osrednje dojmove o premisi i priči filma. Na Metacriticu, još jednoj web stranici koja je analizirala mainstream filmove, film je dobio prosječnu ocjenu od 51 na temelju recenzija koje je dobio od filmskih kritičara, što je rezultiralo time da je film dobio mješovite ili prosječne kritike.

Pregled publike

Dio 5: Gdje gledati My Bloody Valentine 3D?

Film/film je na DVD-u i Blu-rayu izdala produkcijska kuća Lionsgate. Dolazi s 2D i 3D verzijama. Uz novu tehnologiju i platforme za gledanje filmova, My Bloody Valentine sada je dostupan na različitim servisima za strujanje kao što je Amazon Prime. Također se nalazi na besplatnim web stranicama kao što su Fmovies, Series9, 123movies i drugim popularnim web stranicama za besplatni streaming. Možete gledati male isječke i scene s popularnih platformi za strujanje videozapisa poput YouTubea. Prema sustavu ocjenjivanja filmova Motion Picture Associationa, film je dobio ocjenu R, što znači da bi filmove trebali pogledati ili samo prikladni za publiku stariju od 18 godina. Publika mlađa od 17 godina trebala bi imati roditelja u pratnji prilikom gledanja ovog filma. Ocjenjen je kao R ili ograničen zbog krvavih i krvavih scena.

Za one koji žele gledati ovaj film na svom računalu i uređajima, možete koristiti FVC besplatni DVD uređaj. Ako imate fizičku DVD verziju ovog filma, možete koristiti ovaj player za analizu i gledanje filmova pomoću ove aplikacije. Ova aplikacija će vam pomoći da pogledate film čak i bez preuzimanja velikog broja datoteka s DVD playera na vašem osobnom i prijenosnom računalu. Podržava HD kvalitetu slike i kvalitetu zvuka bez gubitaka za reprodukciju i gledanje ovog horor filma. Ono što ovaj alat čini relevantnim jest da je potpuno besplatan.

FVC besplatni DVD uređaj

Daljnje čitanje:

Što je 3D? Sve što trebate znati o 3D-u i kako ga napraviti

Kako reproducirati DVD na Windows Media Playeru u 2023

Dio 6: Često postavljana pitanja o My Bloody Valentine 3D

Je li My Bloody Valentine 3D bio poznat kad je objavljen?

Film je bombardirao umove gledatelja filmova svojom grafikom HD kvalitete u vrijeme kada je film prvi put stigao u kina. Zaradio je $100,7 milijuna diljem svijeta u odnosu na svoj proračun od $14 milijuna. Postao je kultni film zahvaljujući kostimu i oružju ubojice s ovim filmom.

Je li 'My Bloody Valentine 3D' prikladan za djecu?

Apsolutno ne. Film je namijenjen osobama od 28 i više godina. Ne preporučuje se djeci jer sadrži necenzurirane scene poput ubojstava i krvavih učinaka ubadanja.

Tko je ubojica u My Bloody Valentine 3D?

Za one koji tek trebaju pogledati ovaj film, imajte na umu da će ovaj odgovor dati zaplet filma. Dakle, primijećeno je upozorenje o spojleru. Kako bismo odgovorili na pitanje, otkriveno je da je ubojica Tom, koji je greškom namjestio da se špilja uruši u prvih nekoliko scena filma. Otkriva se da je ubojica Minera samo njegova dvojna osobnost jer je patio od disocijativnog poremećaja identiteta (DID).

Zašto je My Bloody Valentine 3D ocijenjen s R?

Film je dobio ocjenu R jer sadrži krvavu grafiku i scene koje nisu prikladne za mladu publiku. Za ovu vrstu ocjene preporučuje se roditeljski nadzor i treba ga uzeti.

Koje su neke od značajnih pjesama sa soundtracka za 'My Bloody Valentine 3D'?

Postoji nekoliko pjesama koje su se pojavile na "My Bloody Valentine 3D". To uključuje House of Ill Repute, The Wind Up, An Axe to Grind, Dental Work, One Weird Place, First Responder, Budi moj 4Ever, Asphalt Pancake i Buried Alive.

Zaključak

Moje Krvavo Valentinovo 3D postao je kultni film zbog svoje radnje, obrata i prilagođenog dizajna. Postao je utjelovljenje 3D tehnologije za horor filmove budući da je tehnologija bila nova u trenutku njegovog izlaska. Iako je dobio opću recenziju, prodaja je predstavljala prijem publike jer je stekao nešto ljubavi i podrške gledatelja filma. Ako želite gledati ovaj film na svom uređaju ili računalu, možete koristiti različite usluge video streaminga ili ako imate DVD verziju možete koristiti FVC Free DVD Player.

Izvrsno

Ocjena: 4.9 / 5 (na temelju 401 glasova)