DVD player gratuit Cutie mare

Un DVD player gratuit ușor de utilizat pentru a vizualiza DVD-uri și fișiere video 4K/1080p/SD fără efort.

Descărcare gratuită

Securitate autentificareDescărcare sigură

Descărcare gratuită

O revizuire și o analiză despre pofta de sânge pentru My Bloody Valentine 3D

Crearea de filme, în special de filme de groază, devine mai accesibilă și mai realistă pe măsură ce lumea devine modernă. De la proteze, efecte sonore, efecte vizuale, costume și recuzită, producătorii de filme pot crea un film bine așteptat din toate timpurile. Unul dintre cele mai valoroase instrumente pe care le avem în epoca noastră modernă este tehnologia de animație 3D. La începutul secolului 21, filmele au fost create în animație 3D, în special filme de groază. Unul dintre cele mai cunoscute filme care folosește tehnologia 3D este My Bloody Valentine 3D. Acest film a stabilit ritmul filmelor de groază care utilizează tehnologia modernă în editarea lor de post-producție. In acest Recenzie 3D My Bloody Valentine, vom analiza diferite aspecte ale acestui film și modul în care acesta afectează industria modernă de divertisment.

My Bloody Valentine 3D Review

Partea 1: My Bloody Valentine 3D Introducere

My Bloody Valentine 3D este un film slasher-horror care a fost lansat în 2009. Pe atunci, puține filme erau create folosind animație 3D, mai ales pentru genul horror. Patrick Lussier a regizat acest film. Zane Smith și Todd Farmer au scris scenariul general și povestea. Premisa filmului se învârte în jurul unei mine Hanninger fictive din comunitatea Harmony.

Povestea începe cu cei șase bărbați care exploatează în subteran atunci când are loc o explozie, care a rezultat prinși în capcană la câțiva metri sub pământ. La accident a intervenit o echipă de salvare. Cu toate acestea, până au ajuns la cei șase mineri prinși în capcană, cinci își pierduseră deja viața, iar unul a supraviețuit. Cu toate acestea, din cauza lipsei de oxigen, supraviețuitorul trece în comă și este inconștient.

Are loc o investigație pentru a evalua ce s-a întâmplat sub pământ și s-a observat că Harry Warden - singurul supraviețuitor - și-a ucis co-minerii pentru ca el să supraviețuiască și să păstreze oxigenul. După un an, supraviețuitorul s-a trezit din comă și a devenit un secerător care umblă, ucigând pe toți cei aflați în incinta lui. Înainte de a-și răspândi pofta de sânge și de a ucide pe toți cei din oraș, șeriful îl poate ucide pe Warden și pune capăt carnagiului său. A trecut un deceniu, iar oamenii au uitat de incident. Cu toate acestea, uciderea este departe de a se termina. Un incident într-un motel, care a ucis câțiva clienți, a fost raportat în orașul Harmony. Pe baza unui videoclip de supraveghere capturat, ucigașul poartă o uniformă de miner care seamănă cu incidentul de acum zece ani. Înviază Wardenul „Minerul” din morți pentru a-și continua criza? Sau oamenii de la Harmony vor decoda misterul acestui lucru și vor trăi liberi?

Partea 2: Distribuția 3D de My Bloody Valentine

Am enumerat personajele care apar în acest film din 2009. Puteți verifica lista de actori și actrițe și personajele respective.

◆ Jensen Ackles ca Tom Hanniger

◆ Chris Carnel ca Minerul

◆ Jaime King ca Sarah Mercer-Palmer

◆ Kerr Smith în rolul șeriful Axel Palmer

◆ Betsy Rue ca Irene

◆ Megan Boone ca Megan

◆ Edi Gathegi ca adjunct Martin

◆ Jeff Hochendoner în rolul lui William „Red” Kirkpatrick

◆ Bingo O'Malley ca ofițer Hinch

◆ Richard John Walters ca Harry Warden / Minerul

◆ Tom Atkins în rolul șeriful Jim Burke

◆ Kevin Tighe ca Ben Foley

◆ Karen Baum ca adjunctul Ferris

◆ Joy de la Paz ca Rosa

◆ Marc Macaulay ca Marc Riggs

◆ Selene Luna ca Selene

◆ Todd Farmer ca Frank, Camionarul

Toată distribuția My Bloody Valentine

Partea 3: O revizuire amănunțită a My Bloody Valentine 3D

„My Bloody Valentine 3D” face parte dintr-un gen de groază care este slasher și se învârte în jurul personajelor de film care trebuie să supraviețuiască în cadrul unor ucigași inevitabili. Acest film a fost un remake al filmului slasher din 1981 cu același titlu de film. Filmele Slasher au fost popularizate în anii 1980 și începutul anilor 2000 pentru genul filmelor de groază. Acest film specific se învârte în jurul poveștii unei femei protagonista care trebuie să afle cine se află în spatele crimelor din orașul Harmony.

A fost filmat în sud-vestul Pennsylvania, care se potrivește cu decorurile filmului - zonă stâncoasă și muntoasă. Acest film a fost filmat în întregime la rezoluție 4K. Echipa de post-producție a editat filmele în tehnologie 3D, permițând spectatorilor să experimenteze scenele realiste din ochelarii lor 3D. Cu ajutorul camerei de cinema digitală SI-2K de la Silicon Imaging și Red One de la Red Digital Cinema Camera Company, echipa de post-producție a reușit să introducă VFX și animație 3D pe fiecare scenă sângeroasă și număr de ucidere. După câteva luni de la lansarea inițială în cinematografe, Lionsgate Home Entertainment a difuzat o versiune Blu-ray 3D a acestui film. Este nevoie de un HDTV 3D pentru ca consumatorii să vizioneze filmul/filmul în confortul casei lor. De asemenea, sunt necesare un player 3D și ochelari 3D pentru ca aceștia să se bucure de film.

Cu toate acestea, pentru cei care nu au acest tip de player și tehnologie la ei acasă, compania a lansat o versiune 2D a filmului. Mai mult, toate materialele bonus au fost incluse în versiunea CD 2D.

Premisa My Bloody Valentine

Partea 4: Recepția publicului

Filmul a fost lansat într-un weekend de 4 zile în Statele Unite. Filmul a încasat și a acumulat o vânzare de $24,1 milioane la lansarea sa inițială, ocupându-se pe locul 3 pe lista filmelor lansate în acel weekend lung. Cu toate acestea, filmul a încasat aproximativ $51 milioane în SUA și Canada. De asemenea, a câștigat recunoaștere de pe piața mondială, care a acumulat în jur de $49 milioane în vânzări de bilete.

Filmul a primit o abordare mixtă la pozitivă din partea criticilor, care au lăudat și lăudat performanța actorilor și actrițelor și producția acesteia. Cu toate acestea, unii critici au considerat intriga prea generică și previzibilă pentru un film slasher. Rotten Tomatoes - un site web renumit al agregatorului Review - a raportat că 61% de critici care au analizat filmul au dat recenzii pozitive. Procentul rămas oferă sentimente mediocre despre premisa și povestea filmului. Pe Metacritic, un alt site care a analizat filme mainstream, filmul a obținut un scor mediu de 51 pe baza recenziilor primite de la criticii săi de film, ceea ce a dus la filmul să aibă recenzii mixte sau medii.

Revizuirea publicului

Partea 5: Unde să urmăresc My Bloody Valentine 3D?

Filmul/filmul a fost lansat pe DVD și Blu-ray de către compania de producție Lionsgate. Vine cu versiuni 2D și 3D. Cu noua tehnologie și platforme pentru a viziona filme, My Bloody Valentine este acum disponibilă pe diferite servicii de streaming precum Amazon Prime. Este, de asemenea, pe site-uri web gratuite, cum ar fi Fmovies, Series9, 123movies și alte site-uri populare de streaming gratuite. Puteți viziona clipuri și scene mici de pe platforme populare de streaming video precum YouTube. Conform sistemului de evaluare a filmelor Motion Picture Association, filmul a obținut un rating R, ceea ce înseamnă că filmele ar trebui vizionate sau potrivite numai pentru publicul peste 18 ani. Publicul sub 17 ani ar trebui să aibă un părinte care să le însoțească la vizionarea acestui film. Este evaluat ca R sau restricționat datorită scenelor sale sângeroase și sângeroase.

Pentru cei care doresc să vizioneze acest film pe computerul și dispozitivele lor, puteți utiliza FVC Free DVD Player. Dacă aveți versiunea fizică DVD a acestui film, puteți utiliza acest player pentru a analiza și viziona filmele cu această aplicație. Această aplicație vă va ajuta să vizionați filmul chiar și fără a descărca un număr mare de fișiere de pe playerul DVD de pe computer și laptop. Acceptă calitatea imaginii HD și calitatea audio fără pierderi pentru a reda și viziona acest film de groază. Ceea ce face ca acest instrument să fie relevant este că este complet gratuit.

FVC Free DVD Player

Lecturi suplimentare:

Ce este 3D? Tot ce trebuie să știi despre 3D și cum să faci unul

Cum să redați DVD pe Windows Media Player în 2023

Partea 6: Întrebări frecvente despre My Bloody Valentine 3D

Era faimos My Bloody Valentine 3D când a fost lansat?

Filmul a bombardat mințile cinefililor cu grafica sa de calitate HD în momentul în care filmul a ajuns inițial în cinematografe. A avut încasări de $100,7 milioane în întreaga lume față de bugetul său de $14 milioane. A devenit un film cult-clasic datorită costumului și mijloacelor de armă ale ucigașului cu acest film.

Este „My Bloody Valentine 3D” potrivit pentru copii?

Absolut nu. Filmul este destinat celor cu vârsta de 28 de ani și peste. Nu este recomandat copiilor, deoarece conține scene necenzurate, cum ar fi crime și efectele sângeroase ale înjunghierii cuiva.

Cine este ucigașul din My Bloody Valentine 3D?

Pentru cei care nu au vizionat încă acest film, vă rugăm să rețineți că acest răspuns va oferi întorsătura intrigii filmului. Deci, se observă o alertă de spoiler. Pentru a răspunde la întrebare, ucigașul este dezvăluit să fie Tom, care a stabilit din greșeală peștera să se prăbușească în primele câteva scene ale filmului. Se dezvăluie că ucigașul Miner este doar personalitatea sa dublă, deoarece suferea de tulburare de identitate disociativă (DID).

De ce My Bloody Valentine 3D este evaluat R?

Filmul este evaluat R, deoarece conține grafică și scene sângeroase care nu sunt potrivite pentru publicul tânăr. Pentru acest tip de evaluare, îndrumarea părintească este recomandată și ar trebui luată.

Care sunt câteva melodii notabile din coloana sonoră „My Bloody Valentine 3D”?

Există câteva melodii care și-au făcut apariția pe „My Bloody Valentine 3D”. Acestea includ House of Ill Reputation, The Wind Up, An Axe to Grind, Dental Work, One Weird Place, First Responder, Be Mine 4Ever, Asphalt Pancake și Buried Alive.

Concluzie

My Bloody Valentine 3D a devenit un film cult-clasic datorită intrigii, întorsăturii și designurilor personalizate. A devenit simbolul tehnologiei 3D pentru filmele de groază, deoarece tehnologia era nouă la lansare. Deși a primit o recenzie generală, vânzările au reprezentat primirea publicului, deoarece au adunat ceva dragoste și sprijin din partea cinefililor. Dacă doriți să vizionați acest film pe dispozitiv sau pe computer, puteți utiliza diferite servicii de streaming video sau dacă aveți o versiune DVD puteți utiliza FVC Free DVD Player.

Excelent

Evaluare: 4.9 / 5 (bazat pe 401 voturi)