DVD přehrávač zdarma Box Velký

Snadno použitelný bezplatný DVD přehrávač pro snadné prohlížení DVD a video souborů 4K/1080p/SD.

Stažení zdarma

Zabezpečení přihlášeníBezpečné stahování

Stažení zdarma

Recenze a analýza krvežíznivosti pro My Bloody Valentine 3D

Vytváření filmů, zejména hororů, se stává dostupnější a realističtější, jak se svět stává moderním. Od protetiky, zvukových efektů, vizuálních efektů, kostýmů a rekvizit mohou filmoví producenti vytvořit dobře očekávaný film všech dob. Jedním z nejcennějších nástrojů, které v naší moderní době máme, je technologie 3D animace. Na počátku 21. století vznikaly filmy ve 3D animaci, zejména horory. Jedním ze známých filmů, který využívá 3D technologii, je My Bloody Valentine 3D. Tento film udával tempo hororovým filmům, které při postprodukčním střihu využívají moderní technologie. V tomhle My Bloody Valentine 3D recenze, budeme analyzovat různé aspekty tohoto filmu a jak ovlivňuje moderní zábavní průmysl.

My Bloody Valentine 3D recenze

Část 1: My Bloody Valentine 3D Úvod

My Bloody Valentine 3D je slasher-hororový film, který vyšel v roce 2009. Tehdy bylo pomocí 3D animace vytvořeno jen málo filmů, zejména pro hororový žánr. Tento film režíroval Patrick Lussier. Zane Smith a Todd Farmer napsali obecný scénář a děj. Premisa filmu se točí kolem fiktivního dolu Hanninger v komunitě Harmony.

Příběh začíná tím, že šest mužů těží v podzemí, když dojde k explozi, která vede k jejich uvěznění několik metrů pod zemí. K nehodě zasahoval tým záchranářů. Když se však dostali k šesti uvězněným horníkům, pět už přišlo o život a jeden náhodou přežil. Přesto kvůli nedostatku kyslíku přeživší upadne do kómatu a je v bezvědomí.

Probíhá vyšetřování, aby se zjistilo, co se stalo pod zemí, a bylo pozorováno, že Harry Warden - jediný přeživší - zabil své spolutěžníky, aby přežil a zachoval si kyslík. Po roce se přeživší probudil z kómatu a stal se z něj chodící ponurý sekáč, který zabíjel všechny v jeho prostorách. Než může rozšířit svou krvežíznivost a zabít všechny ve městě, může šerif zabít Wardena a ukončit jeho krveprolití. Uplynulo deset let a lidé na incident zapomněli. Zabíjení však zdaleka nekončí. Jeden incident v motelu, který zabil několik zákazníků, byl hlášen ve městě Harmony. Na základě zachyceného sledovacího videa má vrah na sobě horník, který připomíná incident před deseti lety. Vstává Warden "The Miner" z mrtvých, aby pokračoval ve svém vražedném řádění? Nebo lidé z Harmony dekódují tajemství tohoto a budou žít svobodně?

Část 2: My Bloody Valentine 3D Cast

Uvedli jsme seznam postav, které se v tomto filmu z roku 2009 objevují. Můžete zkontrolovat seznam herců a hereček a jejich příslušných postav.

◆ Jensen Ackles jako Tom Hanniger

◆ Chris Carnel jako horník

◆ Jaime King jako Sarah Mercer-Palmer

◆ Kerr Smith jako šerif Axel Palmer

◆ Betsy Rue jako Irene

◆ Megan Boone jako Megan

◆ Edi Gathegi jako zástupce Martina

◆ Jeff Hochendoner jako William "Red" Kirkpatrick

◆ Bingo O'Malley jako důstojník Hinch

◆ Richard John Walters jako Harry Warden / The Miner

◆ Tom Atkins jako šerif Jim Burke

◆ Kevin Tighe jako Ben Foley

◆ Karen Baum jako zástupkyně Ferris

◆ Joy de la Paz jako Rosa

◆ Marc Macaulay jako Marc Riggs

◆ Selene Luna jako Selene

◆ Todd Farmer jako Frank, The Trucker

Celé obsazení My Bloody Valentine

Část 3: Hloubková recenze My Bloody Valentine 3D

"My Bloody Valentine 3D" je součástí hororového žánru, který je slasher a točí se kolem filmových postav, které potřebují přežít v nevyhnutelných zabijácích. Tento film byl remakem slasheru z roku 1981 se stejným názvem filmu. Slasher filmy byly popularizovány v 80. letech a na počátku roku 2000 pro žánr hororových filmů. Tento specifický film se točí kolem příběhu hlavní ženy, která potřebuje zjistit, kdo stojí za vraždami ve městě Harmony.

Natáčelo se v jihozápadní Pensylvánii, což odpovídá prostředí filmu - Skalnatá a hornatá oblast. Celý tento film byl natočen ve 4K rozlišení. Postprodukční tým sestříhal filmy ve 3D technologii, což divákům umožnilo zažít realistické scény v jejich 3D brýlích. S pomocí SI-2K Digital Cinema Camera od Silicon Imaging a Red One od Red Digital Cinema Camera Company byl postprodukční tým schopen vložit VFX a 3D animaci do každé krvavé scény a počtu zabití. Po několika měsících od prvního uvedení v kinech společnost Lionsgate Home Entertainment rozšířila Blu-ray 3D verzi tohoto filmu. Aby spotřebitelé mohli sledovat film/film v pohodlí svého domova, vyžaduje to HDTV s podporou 3D. K tomu, aby si film užili, je potřeba také 3D přehrávač a 3D brýle.

Pro ty, kteří tento typ přehrávače a technologie doma nemají, však společnost vydala 2D verzi filmu. Všechny bonusové materiály byly navíc součástí 2D CD verze.

Premisa My Bloody Valentine

Část 4: Přijetí publika

Film byl propuštěn o 4denním víkendu ve Spojených státech. Film vydělal a nashromáždil prodej $24,1 milionu ve svém prvním vydání, což je třetí místo v seznamu filmů vydaných z tohoto prodlouženého víkendu. Přesto film v USA a Kanadě vydělal kolem $51 milionů. Získala také uznání na celosvětovém trhu, který nashromáždil přibližně $49 milionů prodejů vstupenek.

Film získal smíšený až pozitivní přístup od kritiků, kteří chválili a chválili výkon herců a hereček a jeho produkci. Někteří kritici však našli děj příliš obecný a předvídatelný pro slasher film. Rotten Tomatoes - slavná webová stránka shromažďující recenze - oznámila, že 61% kritiků, kteří analyzovali film, dali pozitivní recenze. Zbývající procenta poskytují průměrné pocity ohledně premisy a příběhu filmu. Na Metacritic, další webové stránce, která analyzovala mainstreamové filmy, film získal průměrné skóre 51 na základě recenzí, které obdržel od svých filmových kritiků, což vedlo k tomu, že film měl smíšené nebo průměrné recenze.

Divácká recenze

Část 5: Kde sledovat My Bloody Valentine 3D?

Film/film vyšel na DVD a Blu-ray produkční společností Lionsgate. Dodává se s 2D a 3D verzí. Díky nové technologii a platformám pro sledování filmů je nyní My Bloody Valentine k dispozici na různých streamovacích službách, jako je Amazon Prime. Je také na bezplatných webových stránkách, jako jsou Fmovies, Series9, 123movies a dalších oblíbených webových stránkách pro bezplatné streamování. Můžete sledovat malé klipy a scény z oblíbených platforem pro streamování videa, jako je YouTube. Podle systému hodnocení filmů Motion Picture Association získal film hodnocení R, což znamená, že filmy by měly být vidět nebo vhodné pouze pro diváky starší 18 let. Diváci mladší 17 let by měli mít při sledování tohoto filmu doprovod rodiče. Je hodnocen jako R nebo omezený kvůli svým krvavým a krvavým scénám.

Pro ty, kteří chtějí tento film sledovat na svém počítači a zařízeních, můžete použít FVC DVD přehrávač zdarma. Pokud máte fyzickou DVD verzi tohoto filmu, můžete tento přehrávač použít k analýze a sledování filmů pomocí této aplikace. Tato aplikace vám pomůže sledovat film i bez stahování velkého množství souborů z DVD přehrávače do vašeho PC a notebooku. Podporuje HD kvalitu obrazu a bezztrátovou kvalitu zvuku pro přehrávání a sledování tohoto hororového filmu. Co dělá tento nástroj relevantním, je, že je zcela zdarma.

FVC DVD přehrávač zdarma

Další čtení:

co je 3D? Vše, co potřebujete vědět o 3D a jak je vyrobit

Jak přehrávat DVD na Windows Media Player v roce 2023

Část 6: Nejčastější dotazy o My Bloody Valentine 3D

Byl My Bloody Valentine 3D slavný, když byl vydán?

Film bombardoval mysl filmových diváků svou grafikou v HD kvalitě v době, kdy se film původně dostal do kin. Celosvětově vydělala $100,7 milionu proti svému rozpočtu $14 milionů. Stal se kultovním filmem díky kostýmu a zbraním vraha s tímto filmem.

Je 'My Bloody Valentine 3D' vhodný pro děti?

Rozhodně ne. Film je určen pro osoby starší 28 let. Nedoporučuje se pro děti, protože obsahuje necenzurované scény, jako jsou zabíjení a krvavé efekty ubodání někoho.

Kdo je vrah v My Bloody Valentine 3D?

Pro ty, kteří tento film ještě neviděli, mějte prosím na paměti, že tato odpověď poskytne zápletku filmu. Je tedy pozorováno upozornění na spoiler. Abychom odpověděli na otázku, vrahem je odhalen Tom, který omylem způsobil zřícení jeskyně v prvních několika scénách filmu. Ukázalo se, že vrah Minera je pouze jeho dvojí osobností, protože trpěl disociativní poruchou identity (DID).

Proč má My Bloody Valentine 3D hodnocení R?

Film je hodnocen R, protože obsahuje krvavou grafiku a scény, které nejsou vhodné pro mladé publikum. U tohoto typu hodnocení se doporučuje a je třeba se řídit dohledem rodičů.

Jaké jsou některé pozoruhodné písně ze soundtracku 'My Bloody Valentine 3D'?

Existuje několik písní, které se objevily na "My Bloody Valentine 3D". Patří mezi ně House of Ill Repute, The Wind Up, Axe to Grind, Zubařská práce, One Weird Place, First Responder, Be Mine 4Ever, Asphalt Pancake a Buried Alive.

Závěr

Můj krvavý Valentýn 3D se stal kultovním filmem díky své zápletce, zvratu a vlastnímu designu. Stala se ztělesněním 3D technologie pro hororové filmy, protože tato technologie byla v době jejího vydání nová. Přestože získalo všeobecné hodnocení, prodeje reprezentovaly přijetí publika, protože získalo určitou lásku a podporu ze strany filmových diváků. Pokud chcete tento film sledovat na svém zařízení nebo PC, můžete použít různé služby streamování videa nebo pokud máte verzi na DVD, můžete použít FVC Free DVD Player.

Vynikající

Hodnocení: 4,9 / 5 (na základě 401 hlasů)