En brukervennlig gratis DVD-spiller for å se DVD-er og 4K/1080p/SD-videofiler uten problemer.

Gratis nedlasting

InnloggingssikkerhetSikker nedlasting

Gratis nedlasting

InnloggingssikkerhetSikker nedlasting

A Blood-lust Review and Analysis for My Bloody Valentine 3D

Å lage filmer, spesielt skrekkfilmer, blir mer tilgjengelig og realistisk etter hvert som verden blir moderne. Fra proteser, lydeffekter, visuelle effekter, kostymer og rekvisitter kan filmprodusenter lage en etterlengtet film til alle tider. Et av de mest verdifulle verktøyene vi har i vår moderne tid er 3D-animasjonsteknologi. På begynnelsen av det 21. århundre ble filmer laget i 3D-animasjon, spesielt skrekkfilmer. En av de kjente filmene som bruker 3D-teknologi er My Bloody Valentine 3D. Denne filmen satte tempoet for skrekkfilmer som bruker moderne teknologi i sin etterproduksjonsredigering. I dette My Bloody Valentine 3D anmeldelse, vil vi analysere ulike aspekter ved denne filmen og hvordan den påvirker den moderne underholdningsindustrien.

My Bloody Valentine 3D anmeldelse

Del 1: My Bloody Valentine 3D-introduksjon

My Bloody Valentine 3D er en slasher-skrekkfilm som ble utgitt i 2009. Da var det få filmer som ble laget med 3D-animasjon, spesielt for skrekksjangeren. Patrick Lussier regisserte denne filmen. Zane Smith og Todd Farmer skrev det generelle manuset og historien. Filmens premiss dreier seg om en fiktiv Hanninger-gruve i samfunnet Harmony.

Historien starter med at de seks mennene gruver under jorden når en eksplosjon skjer, noe som resulterer i at de blir fanget noen meter under bakken. Et redningsmannskap rykket ut til ulykken. Men da de nådde de seks fangede gruvearbeiderne, hadde fem allerede mistet livet, og en overlevde tilfeldigvis. Likevel, på grunn av mangel på oksygen, gjennomgår den overlevende koma og er bevisstløs.

En etterforskning finner sted for å vurdere hva som skjedde under bakken, og det ble observert at Harry Warden - den ensomme overlevende - drepte sine medgruvearbeidere for at han skulle overleve og bevare oksygen. Etter et år våknet den overlevende fra koma og ble en gående grusom høster, og drepte alle på stedet hans. Før den kan spre sin blodtørst og drepe alle i byen, kan sheriffen drepe Warden og avslutte blodbadet hans. Et tiår gikk, og folk glemte hendelsen. Drapet er imidlertid langt fra over. En hendelse på et motell, som tok livet av noen få kunder, ble rapportert i byen Harmony. Basert på en fanget overvåkingsvideo, bærer drapsmannen en gruvearbeideruniform som ligner hendelsen for ti år siden. Står Warden "The Miner" opp fra de døde for å fortsette drapsaksjonen sin? Eller vil folk fra Harmony avkode mysteriet med dette og leve fritt?

Del 2: My Bloody Valentine 3D Cast

Vi har listet opp karakterene som vises i denne filmen fra 2009. Du kan sjekke listen over skuespillere og skuespillerinner og deres respektive karakterer.

◆ Jensen Ackles som Tom Hanniger

◆ Chris Carnel som Gruvearbeideren

◆ Jaime King som Sarah Mercer-Palmer

◆ Kerr Smith som sheriff Axel Palmer

◆ Betsy Rue som Irene

◆ Megan Boone som Megan

◆ Edi Gathegi som nestleder Martin

◆ Jeff Hochendoner som William "Red" Kirkpatrick

◆ Bingo O'Malley som offiser Hinch

◆ Richard John Walters som Harry Warden / Gruvearbeideren

◆ Tom Atkins som sheriff Jim Burke

◆ Kevin Tighe som Ben Foley

◆ Karen Baum som nestleder Ferris

◆ Joy de la Paz som Rosa

◆ Marc Macaulay som Marc Riggs

◆ Selene Luna som Selene

◆ Todd Farmer som Frank, Trucker

All Cast of My Bloody Valentine

Del 3: Inngående gjennomgang av My Bloody Valentine 3D

"My Bloody Valentine 3D" er en del av en skrekksjanger som er slasher og dreier seg om filmkarakterer som trenger å overleve innenfor uunngåelige mordere. Denne filmen var en nyinnspilling av slasher-filmen fra 1981 med samme filmtittel. Slasher-filmer ble popularisert på 1980-tallet og begynnelsen av 2000-tallet for skrekkfilmsjangeren. Denne spesifikke filmen dreier seg om historien om en kvinnelig hovedrolle som trenger å finne ut hvem som står bak drapene i byen Harmony.

Den ble skutt i det sørvestlige Pennsylvania, som samsvarer med innstillingene til filmen - Steinete og fjellrike landområde. Denne filmen ble filmet helt i 4K-oppløsning. Etterproduksjonsteamet redigerte filmene i 3D-teknologi, slik at seerne kunne oppleve de realistiske scenene i 3D-brillene sine. Ved hjelp av SI-2K Digital Cinema Camera fra Silicon Imaging og Red One fra Red Digital Cinema Camera Company, var postproduksjonsteamet i stand til å legge inn VFX og 3D-animasjon på hver blodig scene og drepende tellinger. Etter noen måneder etter den første utgivelsen på kino, spredte Lionsgate Home Entertainment en Blu-ray 3D-versjon av denne filmen. Det krever en 3D-kompatibel HDTV for forbrukere å se filmen/filmen hjemme. En 3D-spiller og 3D-briller er også nødvendig for at de skal nyte filmen.

Men for de som ikke har denne typen spiller og teknologi hjemme, ga selskapet ut en 2D-versjon av filmen. Dessuten var alt bonusmateriell inkludert i 2D CD-versjonen.

Premisset til My Bloody Valentine

Del 4: Publikumsmottak

Filmen ble utgitt på en 4-dagers helg i USA. Filmen samlet inn og samlet et salg på $24,1 millioner i sin første utgivelse, rangert som nummer 3 på listen over filmer utgitt fra den langhelgen. Likevel spilte filmen inn rundt $51 millioner i USA og Canada. Den fikk også anerkjennelse fra det verdensomspennende markedet, som samlet rundt $49 millioner i billettsalg.

Filmen fikk en blandet til positiv tilnærming fra kritikerne, som berømmet og berømmet ytelsen til skuespillerne og skuespillerinnene og produksjonen. Noen kritikere fant imidlertid handlingen for generisk og forutsigbar for en slasher-film. Rotten Tomatoes - et kjent nettsted for Review-aggregator - rapporterte at 61% av kritikere som analyserte filmen ga positive anmeldelser. De resterende prosentene gir middelmådige følelser om premissene og historien til filmen. På Metacritic, et annet nettsted som analyserte mainstream-filmer, fikk filmen en gjennomsnittlig poengsum på 51 basert på anmeldelsene den mottok fra sine filmkritikere, noe som resulterte i at filmen hadde blandede eller gjennomsnittlige anmeldelser.

Publikumsanmeldelse

Del 5: Hvor kan jeg se My Bloody Valentine 3D?

Filmen/filmen ble utgitt på DVD og Blu-ray av produksjonsselskapet Lionsgate. Den kommer med 2D- og 3D-versjoner. Med den nye teknologien og plattformene for å se filmer, er My Bloody Valentine nå tilgjengelig på forskjellige strømmetjenester som Amazon Prime. Det er også på gratis nettsteder som Fmovies, Series9, 123movies og andre populære gratis streaming-nettsteder. Du kan se små klipp og scener fra populære video-streaming-plattformer som YouTube. I henhold til Motion Picture Association-filmvurderingssystemet, fikk filmen R-rated, noe som betyr at filmene bør sees eller bare passer for publikum over 18 år. Publikum under 17 år bør ha en forelder som følger med når de ser denne filmen. Den er rangert som R eller begrenset på grunn av sine blodige og blodige scener.

For de som ønsker å se denne filmen på datamaskinen og enhetene sine, kan du bruke FVC gratis DVD-spiller. Hvis du har den fysiske DVD-versjonen av denne filmen, kan du bruke denne spilleren til å analysere og se filmene med denne applikasjonen. Denne applikasjonen vil hjelpe deg å se filmen selv uten å laste ned et stort antall filer fra DVD-spilleren på din PC og bærbare datamaskin. Den støtter HD-bildekvalitet og tapsfri lydkvalitet for å spille og se denne skrekkfilmen. Det som gjør dette verktøyet relevant, er at det er helt gratis.

FVC gratis DVD-spiller

Videre lesning:

Hva er 3D? Alt du trenger å vite om 3D og hvordan du lager en

Hvordan spille DVD på Windows Media Player i 2023

Del 6: Vanlige spørsmål om My Bloody Valentine 3D

Var My Bloody Valentine 3D kjent da den ble utgitt?

Filmen bombarderte sinnet til filmgjengere med sin HD-kvalitetsgrafikk på det tidspunktet filmen først kom på kino. Den samlet inn $100,7 millioner på verdensbasis mot budsjettet på $14 millioner. Den ble en kult-klassisk film på grunn av drakten og våpenet til drapsmannen med denne filmen.

Er 'My Bloody Valentine 3D' passende for barn?

Absolutt ikke. Filmen er tilrettelagt for de 28 år og oppover. Det anbefales ikke for barn siden det inneholder usensurerte scener som drap og de blodige effektene av å stikke noen.

Hvem er morderen i My Bloody Valentine 3D?

For de som ennå ikke har sett denne filmen, vær oppmerksom på at dette svaret vil gi filmens plott-vri. Så et spoilervarsel observeres. For å svare på spørsmålet blir morderen løst til å være Tom, som feilaktig satte hulen til å kollapse i de første scenene av filmen. Det avsløres at Miner-morderen bare er hans doble personlighet da han led av dissosiativ identitetsforstyrrelse (DID).

Hvorfor er My Bloody Valentine 3D vurdert R?

Filmen er rangert R da den inneholder blodig grafikk og scener som ikke passer for unge publikummere. For denne typen vurdering anbefales foreldreveiledning og bør tas.

Hva er noen bemerkelsesverdige sanger fra 'My Bloody Valentine 3D'-soundtracket?

Det er noen få sanger som dukket opp på "My Bloody Valentine 3D". Disse inkluderer House of Ill Repute, The Wind Up, An Axe to Grind, Dental Work, One Weird Place, First Responder, Be Mine 4Ever, Asphalt Pancake og Buried Alive.

Konklusjon

My Bloody Valentine 3D ble en kult-klassisk film på grunn av dens plot, vri og tilpassede design. Det ble selve symbolet på 3D-teknologi for skrekkfilmer ettersom teknologien var ny ved utgivelsen. Selv om den fikk en generell anmeldelse, representerte salget mottakelsen av publikum da den fikk litt kjærlighet og støtte fra filmgjengere. Hvis du vil se denne filmen på din enhet eller PC, kan du bruke forskjellige videostrømmetjenester, eller hvis du har en DVD-versjon kan du bruke FVC Free DVD Player.

Allen Miller8. oktober 2023

Utmerket

Vurdering: 4,9 / 5 (basert på 401 stemmer)